Τρίτη 8 Μαΐου 2012


Αναγνώστης ενημερώνει για το νέο τρόπο "διακίνησης" πλαστών χαρτονομισμάτων
Σας περιγραφω περιστατικο που συνεβη εχθες, νωρις το βραδυ, στον Πειραια, για να επιστησω...
την προσοχη σας! 
Επισκεφτηκα το πρωτο βενζιναδικο γνωστής αλυσίδας στην αρχη της Πειραιως, προκειμενου να εφοδιασω το αυτοκινητο μου.
Ζητω απο τον υπαλληλο να μου βαλει 50 ευρω.
Αφου εβαλε βενζινη, στελνουν αλλον υπαλληλο να τον πληρωσω (ειχα ενα τραπεζογραμματιο των 50 ευρω) παραδίδοντας μου και την αποδειξη.
Σε αυτο το σημειο αντι να μου δωσουν τα κλειδια του αυτοκινητου να φυγω, μου φερνουν ενα αλλο πενηνταρικο (πλαστο κακης ποιοτητας που το διεκρινα απο αποσταση) και μου λενε οτι αυτο (που τους εδωσα εννοουσαν) ηταν πλαστο και δεν με αφηναν να φυγω κρατωντας τα κλειδια του αυτοκινητου μου!!! 
Αμεσως καλεσα το 100, το οποιο ηρθε και προτεινε να παμε στο πλησιεστερο τμημα να λυσουμε την διαφορα.
Προσερχομενοι στο τμημα ο αξιωματικος υπηρεσιας συνεστησε να παμε «αυτοφωρo» εφοσον δεν «τα βρισκαμε»!!!
Σε συντομη ανακριση του υπαλληλου, απο τον διοικητη, εγινε αντιληπτο οτι το χαρτονομισμα αλλαχτηκε απο τον αλλο υπαλληλο οταν του το εδωσε ο ιδιος που πληρωθηκε.
Αφου το καταλαβε (τουλαχιστον ετσι εδειξε) στο τελος, μου ζητησε συγνωμη και αποχωρησαμε.
Ο αξιωματικος υπηρεσιας μου ειπε οτι το ιδιο γεγονος συνεβη προ μισαωρου με delivery σουβλατζιδικου Πακιστανο, που κατηγορησε πελατες για ιδιο θεμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου