Κυριακή 11 Μαρτίου 2012


Αγαπητά μέλη και φίλοι του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥμας.
Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, όσα μέλη με ψήφισαν και μου έδωσαν το δικαίωμα να είμαι μέλος του νέου Α.Π.Σ.
Αλλά θα ευχαριστήσω βεβαίως και όσους ψήφισαν άλλους, καθόλα άξιους υποψήφιους και συνέβαλαν να πραγματοποιηθεί ένα συνέδριο υποδειγματικό, ένα συνέδριο που έδειξε σε όλους τους Έλληνες το νέο ήθος και ύφος που παρουσιάζεται πλέον στην πολιτική σκηνή.
Συγχαίρω δημόσια όσους εξελέγησαν στο νέο Α.Π.Σ. και εύχομαι, με τη βοήθεια του Θεού, να ανταποκριθούμε όλοι στο έργο που αναμένουν από εμάς τα μέλη μας τα οποία μας περιέβαλαν με εμπιστοσύνη την οποίαΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να προδώσουμε.
Ευχαριστώ όλα τα μέλη του απερχόμενου Α.Π.Σ. , τα οποία είτε δεν εξελέγησαν είτε δεν θέλησαν να είναι υποψήφιοι, για τη μεγάλη προσπάθεια του καθενός για την προώθηση της ιδέας μας, αλλά και τη μεγάλη συμπαράσταση που μου επέδειξαν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των καθηκόντων μου σαν Αντιπρόεδρος του κόμματος.
Καθήκοντα πολύ βαριά, τα οποία απαιτούν την ολοκληρωτική αφοσίωση αυτού που τα εκτελεί.
Επειδή θεωρώ ότι οι Αντιπρόεδροι και ο Γ. Γραμματέας του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥμας, πρέπει να αγωνίζονται καθημερινά από τα γραφεία του κόμματος, αλλά και όπου αλλού απαιτηθεί από το ρόλο τους, κάτι που είναι δύσκολο, κυρίως λόγω της αποστάσεως, σε μένα να ανταποκριθώ σωστά, αποφάσισα και το έκανα γνωστό και στον πρόεδρο κο Αλικάκο, να μην είμαι υποψήφιος για τη θέση του Β Αντιπροέδρου ή του Γ. Γραμματέα στις αυριανές εκλογές τουΑ.Π.Σ. 
Ευχαριστώ τα μέλη του Α.Π.Σ. τα οποία επέμεναν να θέσω υποψηφιότητα, αλλά επειδή μοναδικός λόγος συμμετοχής μου στο ανώτατο όργανο τουΣΥΝΔΕΣΜΟΥ είναι να δώσω οποιαδήποτε βοήθεια μπορώ μόνο για το καλό του και έχοντας σαν πυξίδα αυτόν και μόνο τον σκοπό, η απόφαση μου είναι οριστική και πιστεύω η σωστή για το κόμμα. 
Αντιπρόεδρος ή Γ. Γραμματέας πρέπει να είναι μέλος του Α.Π.Σ., το οποίο μπορεί και πρέπει, εφόσον σκοπός του είναι μόνο το καλό τουΣΥΝΔΕΣΜΟΥ, να ασχοληθεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την περαιτέρω οργάνωση του κόμματος και τη συμμετοχή στις εκλογές.
Εγώ προσωπικά θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μέσα στο Α.Π.Σ. και όπου αλλού χρειασθεί, χωρίς επικοινωνιακά παιχνίδια, αθόρυβα και ουσιαστικά όπως θέλω να πιστεύω ότι έκανα μέχρι τώρα, να συμβάλω με όλους τους δυνατούς τρόπους, για να γίνει ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ πρώτος στις καρδιές όλων των ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου