Κυριακή 29 Μαΐου 2011


Τόσες καντίνες ούτε σε πανηγύρι....
Πράγματι φίλιε μου, το ίδιο με σένα νοιώσαμε εγώ και η παρέα μου. Αθάνατοι Ελληναραδες το "σκίσατε " και το κίνημα αγανακτισμένων...
Ούτε σε συναυλία η ποδοσφαιρικο ντερμπυ να βρισκομαστε χθες !Παντως κλεινοντας η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι για να κερδισεις κατι ,πρεπει να το διεκδικισεις με αγωνα, πολλες φορες κοπο και θυσια.Δεν νομιζω οτι πηγαινοντας να χαζεψεις και να φωτογραφησεις τον εαυτο σου και τους αλλους στο Συνταγμα η οπου αλλου ,τρωγοντας βρωμικο για τη λιγουρα και πινοντας μπυριτσα ,κοκα κολα η καπουτσινο ειναι δυνατο να κερδισεις καλυτερη διακυβερνηση ,περισσοτερη σοβαροτητα απο τους πολιτικους μας κ.λ.π.Τους φοβιζει κατι η τους απειλει για να αλλαξουν οχι δεν νομιζω...ουσιαστικά. Τέλος να πω, μου αρέσει η φαντασία καποιων που αρχισαν ηδη να παρομοιάζουν το κίνημα των αγανακτισμένων με καινουργιες Θερμοπύλες....παιδιά ηρεμήσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου