Επίθεση σε ιερείς από αλλοδαπούς μουσουλμάνους...!
Μας στήνουν σκηνικό τρόμου...!Οριακές καταστάσεις φαίνεται ότι θα βιώσουμε σύντομα στην χώρα μας, λόγω του μαζικού εποικισμού της Ελλάδας από αλλοδαπούς λαθρομετανάστες, κυρίως μουσουλμάνους. Την εβδομάδα που πέρασε, στην Θήβα είχαμε επιθέσεις αλλοδαπών κατά ιερέα, δίχως να υπάρχει άλλος λόγος, παρά το ράσο που φορούσε ο άνθρωπος. Την στιγμή λοιπόν που ο ιερέας και ένας λαϊκός έβγαιναν από τον ναό του Αγίου Γεωργίου, ομάδα Πακιστανών τους περικύκλωσε απειλητικά και άρχισε να φτύνει αυτούς και την εκκλησία.
Είδαμε και δεύτερο περιστατικό, πάλι στην Θήβα στον Ιερό Ναό του Ευαγγελιστή Λουκά το απόγευμα του Σαββάτου που μας πέρασε. Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο, την στιγμή που χτυπούσαν οι καμπάνες για τον Εσπερινό, μια ομάδα αλλοδαπών, συμπεριφέρθηκε με τον ίδιο τρόπο, όπως δηλαδή και στο προηγούμενο περιστατικό."Νιώθουμε ότι κινδυνεύουμε! Η κατάσταση είναι απερίγραπτη. Η πλατεία του Αγίου Γεωργίου έχει μετατραπεί σε χώρο φιλοξενίας αλλοδαπών που ενοχλούν τους περαστικούς, πίνουν και ασεβούν σε έναν Ιερό χώρο" μας ανέφερε τηλεφωνικά κάτοικος της περιοχής και διερωτήθηκε: "Δεν σας κάνει εντύπωση που τα παιδιά στο παρελθόν έπαιζαν στην πλατεία του Αϊ Γιώργη και σήμερα έχουν κλειστεί στα σπίτια τους;"
Και δεν είναι μόνο τα όσα συνέβησαν στην Θήβα.
Στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Αττικής, σε συγκέντρωση των κατοίκων, ιερέας που πήρε τον λόγο, κατήγγειλε ότι συχνά πυκνά δέχεται φραστικές επιθέσεις αλλοδαπών, ακόμη και όταν το μόνο που κάνει είναι το να κάθεται στο μπαλκόνι του. Και οι επιθέσεις δεν γίνονται μόνο κατά ιερέων αλλά και κατά εκκλησιών.
Όπως τότε που κάποιοι είχαν αποπειραθεί να βάλουν φωτιά στον Άγιο Παντελεήμονα ή είχαν μετατρέψει τον εξωτερικό χώρο της εκκλησίας σε ουρητήριο.
Μπορεί κάποιοι να μην το καταλαβαίνουν, αλλά ο χριστιανισμός, για τους ανθρώπους αυτούς αποτελεί μια εχθρική οντότητα, όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν για το αντίθετο.
Δικαίως ή αδίκως έχουν συνδέσει την μιζέρια που κυριαρχεί στις χώρες τους, με τον χριστιανισμό, τον οποίο κατηγορούν γι' αυτή. Τον ρόλο τους φυσικά παίζουν και οι διάφοροι “ηγέτες” τους, οι οποίοι φροντίζουν να τους φανατίζουν. Και όσο πληθαίνουν, όσο πιο τολμηροί γίνονται και αισθάνονται σιγουριά, τόσο περισσότερο θα πληθαίνουν και αυτού του είδους οι επιθέσεις.
Είδαμε και δεύτερο περιστατικό, πάλι στην Θήβα στον Ιερό Ναό του Ευαγγελιστή Λουκά το απόγευμα του Σαββάτου που μας πέρασε. Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο, την στιγμή που χτυπούσαν οι καμπάνες για τον Εσπερινό, μια ομάδα αλλοδαπών, συμπεριφέρθηκε με τον ίδιο τρόπο, όπως δηλαδή και στο προηγούμενο περιστατικό."Νιώθουμε ότι κινδυνεύουμε! Η κατάσταση είναι απερίγραπτη. Η πλατεία του Αγίου Γεωργίου έχει μετατραπεί σε χώρο φιλοξενίας αλλοδαπών που ενοχλούν τους περαστικούς, πίνουν και ασεβούν σε έναν Ιερό χώρο" μας ανέφερε τηλεφωνικά κάτοικος της περιοχής και διερωτήθηκε: "Δεν σας κάνει εντύπωση που τα παιδιά στο παρελθόν έπαιζαν στην πλατεία του Αϊ Γιώργη και σήμερα έχουν κλειστεί στα σπίτια τους;"
Και δεν είναι μόνο τα όσα συνέβησαν στην Θήβα.
Στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Αττικής, σε συγκέντρωση των κατοίκων, ιερέας που πήρε τον λόγο, κατήγγειλε ότι συχνά πυκνά δέχεται φραστικές επιθέσεις αλλοδαπών, ακόμη και όταν το μόνο που κάνει είναι το να κάθεται στο μπαλκόνι του. Και οι επιθέσεις δεν γίνονται μόνο κατά ιερέων αλλά και κατά εκκλησιών.
Όπως τότε που κάποιοι είχαν αποπειραθεί να βάλουν φωτιά στον Άγιο Παντελεήμονα ή είχαν μετατρέψει τον εξωτερικό χώρο της εκκλησίας σε ουρητήριο.
Μπορεί κάποιοι να μην το καταλαβαίνουν, αλλά ο χριστιανισμός, για τους ανθρώπους αυτούς αποτελεί μια εχθρική οντότητα, όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν για το αντίθετο.
Δικαίως ή αδίκως έχουν συνδέσει την μιζέρια που κυριαρχεί στις χώρες τους, με τον χριστιανισμό, τον οποίο κατηγορούν γι' αυτή. Τον ρόλο τους φυσικά παίζουν και οι διάφοροι “ηγέτες” τους, οι οποίοι φροντίζουν να τους φανατίζουν. Και όσο πληθαίνουν, όσο πιο τολμηροί γίνονται και αισθάνονται σιγουριά, τόσο περισσότερο θα πληθαίνουν και αυτού του είδους οι επιθέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου