Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012


Μετά τα άρματα και τις φρεγάτες καθηλώνoνται και τα αεροσκάφη
Yπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα καύσιμα που απαιτούνται για τις πτήσεις της ΠΑ, λόγω περιορισμού κατά 50εκ. ευρώ (σχεδόν στο μισό) του σχετικού κονδυλίου. Εξετάζεται από το ΑΤΑ άμεσα ο περιορισμός στο ήμισυ των προβλεπομένων από το ΝΑΤΟ standards για τον κάθε Ιπτάμενο (δηλαδή στις 8 ώρες για τους άπειρους και 6 για τους έμπειρους ανά μήνα από τις 13 και 10, αντίστοιχα που ίσχυαν έως πέρυσι).
Έτσι μετά την τροφοδότηση όλων των σχολείων με Ιπταμένους για να μειωθεί ο αριθμός των τοποθετημένων στις Μοίρες, τη μείωση της διάρκειας πτήσης της κάθε εξόδου, έρχεται και η κάθετη μείωση των εξόδων ανά Ιπτάμενο. Όσα σεμινάρια ασφαλείας πτήσεων και εάν γίνουν για περιορισμό των ατυχημάτων στην ΠΑ δεν επαρκούν. Και το χειρότερο ότι μετά τα άρματα και τις φρεγάτες καθηλώνεται και η αιχμή του δόρατος, τα αεροσκάφη μας.
Σε μία περίοδο, που μόλις προχθές (7-3-12) η Τουρκική αεροπορία στα πλαίσια άσκησης που είχε έκανε 42 παραβάσεις – παραβιάσεις του εθνικού μας χώρου (20 με μαχητικά αεροσκάφη, 20 με ελικόπτερα και 2 με μεταφορικά αεροσκάφη).
Και όλα αυτά αποτελούν τα πρώτα μέτρα γιατί έπονται και άλλα μέχρι τον Ιούνιο με τους περιορισμούς που προκύπτουν μόνο από τα καύσιμα (δεν συνεκτιμώνται διαθεσιμότητα, ανταλλακτικά, συντήρηση, αποδοτικότητα).
Ένα ερώτημα που πλανάται είναι που είναι οι εφοπλιστές Μαμιδάκηδες, Βαρδινογιάννηδες, Μελισσανίδιδες, Λάτσηδες, οι έμποροι όπλων Λιακουνάκηδες, Χουμπαυλήδες, Τσάτσοι και τόσοι άλλοι, που έχουν αποκομίσει τεράστια κέρδη από το δημόσιο και τις ΕΔ . Μόνο για φιλανθρωπικές, ποδοσφαιρικές και κοσμικές εκδηλώσεις ενδιαφέρονται;
Κατά τα άλλα διεκδικούν τροποποιήσεις νόμων, ανάπτυξης ιδιωτικών εγκαταστάσεων σε ναυτικά οχυρά, αξιοποίηση μαρίνων και μεγάλων εμπορικών κέντρων με κατάλληλες νομοθετικές τροποποιήσεις και τόσα άλλα που δεν γνωρίζουμε. Και ίσως αύριο να επιδιώξουν να μας κυβερνήσουν κιόλας επειδή τα φερέφωνα τους απέτυχαν.
Μήπως πρέπει όλους αυτούς να τους βάλει κάποιος στη πρώτη γραμμή για την σωτηρία της χώρας (χωρίς σε καμία περίπτωση να αμφισβητούμε και την επιχειρηματική ή άλλη αξία τους).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου