Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011


Χθες στις 6.30 το απόγευμα ένα ζευγάρι ηλικιωμένων στα Καμίνια στάθηκε τυχερό καθώς οι γείτονες πήραν χαμπάρι τους κλέφτες, ειδοποίησαν την αστυνομία και πιάστηκαν επ΄αυτοφώρω 2 Γεωργιανοί με μαχαίρια.
Κανείς δεν ξέρει τι θα είχε συμβεί εάν η αστυνομία δεν είχε προλάβει.
Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου. Μόλις νυχτώνει ο τρόμος φωλιάζει σε όλες τις γειτονιές της Αττικής. Οι κακοποιοί δρουν δίχως δισταγμό ακόμη και στις 5.00 το απόγευμα. Δεν περιμένουν πια τις πρώτες πρωϊνές ώρες για να εισβάλλουν σε σπίτια και καταστήματα.
Χαρακτηριστική ειναι η περίπτωση του κυρίου Κώστα ο οποίος έχει τσαγκαράδικο στους Αμπελόκηπους. Οπως δήλωσε στο Νewsit "πριν ένα μήνα μπήκαν στο μαγαζί μου αργά, μου πήραν από το συρτάρι τα χρήματα που μάζευα για το ενοίκιο και σαν να μην έφτανε αυτό μου πήραν και μηχανές και εργαλεία που χρησιμοποιώ στη δουλειά μου. Πλέον φοβάμαι, κλείνω το μαγαζί μου νωρίς και φεύγω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου