Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Από πότε έγινε η πλατεία Συντάγματος επικίνδυνη για τους πολίτες...
Είμαι ένας Έλληνας πολίτης, στριμωγμένος οικονομικά όπως ο κάθε Έλληνας. Συμφωνώ
και συμμετάσχω στις κινητοποιήσεις των πολιτών ανα την Ελλάδα για το... δράμα που περνάει ο τόπος μας. Ωστόσο στο όνομα όλων αυτών ( μεταξύ τους κι εγώ) που
διαμαρτύρονται με άψογο τρόπο δεν μπορώ να μην καυτηριάσω αυτό που έγινε σήμερα
στην πλατεία Συντάγματος ανάμεσα στις σκηνές που έχουν τοποθετηθεί.
Σήμερα λοιπόν πήγα για μια συνάντηση για δουλειά ( Ο θεός να την κάνει δουλειά)
σε μια εταιρεία μετά από πολύ καιρό ψαξίματος. Φόρεσα κοστούμι και κίνησα για
να πάω να πάρω το μετρό από την πλατεία Συντάγματος. Κατέβηκα από τα σκαλιά που
είναι απέναντι από το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία και εισήλθα στην πλατεία. Με το
που πέρασα ανάμεσα από τις πρώτες σκηνές άκουσα φωνές να απευθύνονται σε μένα με
ειρωνικό ύφος του στυλ " ψιτ εσύ ο γαμπρός έλα εδώ"...εγώ σταμάτησα για να δώ αν
μη τι άλλο συμβαίνει ή μήπως χρειάζονταν όντως τίποτα από εμένα. Με προσέγγισε
τότε ένας τύπος γύρω στο 1.70 με μακριά μαύρα μαλλιά, και με ωμό στυγνό ύφος μου
λέει " τι λεφτά έχεις να μου δώσεις τώρα ? Θέλω λεφτά και θέλω να μου δώσεις" .
Επειδή εμένα δεν μου έκατσε καθόλου καλά αυτό που άκουσα και επειδή θεωρώ ότι
είναι άδικο για όλες τις φορές που έχω βρεθεί σε διαμαρτυρία του απάντησα με
αυστηρό ύφος "Τίποτα δεν έχω να σου δώσω"...Την ίδια ώρα από την απέναντι σκηνή
μια γυναίκα συνέχιζε με ειρωνικό ύφος " να του βρούμε εμείς νύφη του
κουστουμάτου...".
Προς τιμήν του , ένας κύριος από τις δίπλα σκηνές πλησίασε και είπε με αυστηρό
ύφος στον τύπο " εμείς δεν είμαστε τραμπούκοι".
Φτάσαμε στο σημείο , μετά τους πολιτικούς, η πλατεία Συντάγματος να είναι άβατο
και για το κάθε πολίτη που τυγχάνει να μην είναι ντυμένος επαναστατικά?
Ποινικοποιείται ο ανώνυμος πολίτης στην πλατεία Συντάγματος από μερικούς? Είμαι
100% συμμετέχων στην διαμαρτυρία που γίνεται τους 2 τελευταίους μήνες στην
πλατεία Συντάγματος. Αλλά πρέπει να προστατευτεί αυτή η προσπάθεια από μερικούς
περιθωριακούς που έχουν εισέλθει έτσι ώστε να μην φτάσουμε στο σημείο να
στρέφεται αδιακρίτως και βιαίως ο ένας απέναντι στον άλλον. Καλώ τους πολίτες
που βρίσκονται στις σκηνές στην πλατεία Συντάγματος να προστατεύσουν την
προσπάθειά τους από τέτοιου είδους περιστατικά που κινδυνεύουν να σπιλώσουν την
πιο δημοκρατική διαμαρτυρία στην μεταπολιτευτική ιστορία με φαινόμενα άκρου
φασισμού . Άλλωστε κι εγώ είμαι ένας από εσάς....
Υ.Γ Ο κύριος Καμίνης δεν είναι υπεύθυνος για την Πλατεία Συντάγματος. Τι κάνει
αλήθεια για την κατάσταση αυτή;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου