Κυριακή 18 Μαρτίου 2012


Για τους Ξένους όλα, για τους Έλληνες φόλα!
Της Αθηνάς Παπαδοπούλου
Η παραπάνω εικόνα είναι από την "αντιρατσιστική" πορεία, που πραγματοποιήθηκε σήμερα νωρίτερα στην Αθήνα. Μια εικόνα που προσωπικά μόνο ερωτήματα μου εγείρει.
Πώς γίνεται να είμαι ενωμένη με εκείνον που μπήκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ στη χώρα μου και μου κλέβει το ψωμί; Γιατί όλοι δείχνουν αλληλεγγύη στους μετανάστες, αλλά μίσος στους Έλληνες; Από ποιον υποκινούνται όλοι αυτοί που σηκώνουν το πανό; Έχουν χάσει ποτέ τη δουλειά τους από αλλοδαπό, επειδή εκείνος απαξίωνε την εργασία ζητώντας εξευτελιστική αμοιβή ή επειδή δε ζητούσε την αυτονόητη ασφάλιση; Έχουν εργαστεί όλοι αυτοί οι "ανθρωπιστές" έστω και μία μέρα στη ζωή τους; 
Πόσο ανθρωπιστικό είναι το να βάλλονται από παντού ομοθυμαδόν οι Έλληνες μέσα στην ίδια τους τη χώρα; Πόσο αντιρατσιστικό το να φυτοζωούν ελληνικές οικογένειες, να μένουν στο δρόμο, να μην έχουν μέλλον οι νέοι, την ώρα που οι μετανάστες έχουν δυο και τρεις δουλειές ο καθένας, τα κέρδη από τις οποίες στέλνουν στις χώρες τους; Γιατί θα πρέπει να με νοιάζει ο ξένος περισσότερο από τον Έλληνα; Ναι, άνθρωπος είναι κι εκείνος, αλλά ΠΡΩΤΑ θα κοιτάξω τον αδελφό μου, το αίμα μου, πρώτα θα κοιτάξω να στήσω τον Έλληνα και πάλι στα πόδια του και - αν μου μείνουν δυνάμεις - βοηθώ μετά και τον ξένο. Τον βοηθώ, όμως, εφ'όσον είναι στην Πατρίδα ΤΟΥ! Στη δική μου δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!
Καλός ο ανθρωπισμός, αλλά δε μπορεί κανείς να λέγεται ανθρωπιστής, αν αφήνει τον αδελφό του να πεινάει για να ταΐσει τον ξένο! Στην Ελλάδα ΠΡΩΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ! Το ευτυχές θα ήταν να φύγουν πίσω στις χώρες τους όλοι αυτοί που μας κουβαλήθηκαν εδώ, να παλέψουν εκεί, να μοχθήσουν, να κοπιάσουν, να πολεμήσουν και να φτιάξουν τη χώρα τους όπως την θέλουν. Να βιώσουν τη χαρά του ν'αγαπάς την Πατρίδα σου όπως αγαπούμε εμείς τη δική μας...!
"Έλληνες και ξένοι... εργάτες ενωμένοι"
Όχι! Με ποιο δικαίωμα λέγεται ο ξένος εργάτης στη χώρα ΜΟΥ;;; Γιατί δεν πάει να γίνει εργάτης στη δική του, να την αναδομήσει από την αρχή και να την κάνει κράτος, όπως την θέλει και του αρέσει; Γιατί πρέπει να έρθει στη δική μου και να την καταστρέψει στην προσπάθειά του "για κάτι καλύτερο"; Συγγνώμη, αλλά αυτήν την καραμέλα την σιχάθηκα. Δεν κάνεις μια χώρα καλύτερη δουλεύοντας παράνομα, μην πληρώνοντας εισφορές, εγκληματώντας και φέρνοντας εδώ τον πολιτισμό που σιχαίνεσαι.
Όμως ας είμαστε λογικοί. Οι μετανάστες είναι κατά το πλείστον από λαούς αμόρφωτους, παρακινούμενοι μόνο από τα ένστικτά τους. Δε μπορούμε να απαιτούμε σκέψη απ'αυτούς και, αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, θα πρέπει να παραδεχτούμε, πως κι εκείνοι θύματα μιας πλεκτάνης έπεσαν. Θύματα όλων εκείνων των "ανθρωπιστών", που με το να τους φέρνουν εδώ και να τους κρατούν υπό αυτές τις συνθήκες το μόνο που κάνουν είναι να προάγουν το σύγχρονο δουλεμπόριο.
Κατηγορώ λοιπόν ως κύριους υπαίτιους της κατάστασής μας τις φάτσες της φωτογραφίας. Κατηγορώ όλους εκείνους που σαμποτάρουν και υποβιβάζουν καθημερινά τον Έλληνα χάριν συμφερόντων. Κατηγορώ τους ιθύνοντες νόες, που παγίδευσαν τόσο τους αλλοδαπούς όσο και 'μας σ' έναν φαύλο κύκλο χωρίς αρχή και τέλος! Σαν να μη μας έφτανε ένα αντικοινωνικό κι αντιλαϊκό κράτος, έχουμε και την αριστερά με τα τσιράκια και τους προστατευομένους της να μας κάνουν καθημερινά τη ζωή δύσκολη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου